KUIDAS VALIDA MEESTE PARFÜÜMI ILMA LÕHNA TUNDMATA

kuidas valida lõhna internetist?

KUIDAS VALIDA MEESTE PARFÜÜMI ILMA LÕHNA TUNDMATA

Internetis ostlemine on muutumas järjest populaarsemaks ning pole ka ime miks. Tihti on e-poodides odavamad hinnad kui füüsilistes poodides. Parfüümi ostetakse aga seda nuusutades ning valides lõhna, mis meile kõige enam meeldib – läbi interneti ei saa seda aga teha, või saab?

Planeerides parfüümi ostmist internetist on soovitav enne veidi ringi uurida. Mis parfüümid on teil varem olnud? Millised alatoonid teile rohkem meeldivad – puidused, värsked, teravad, magusad? Samuti võib internetist tagasisidet lugeda, instagramis ringi vaadata, erinevaid parfüüme vaadata ning Youtube’is blogisid vaadata.

Leides aga parfüümi mis teile meeldib, tuleb lugeda selle kirjeldust. Igal parfüümil on kirjeldus, mis kutsub esile emotsioone, kuidas see parfüüm peaks lõhnama. Kirjelduse järgi on võimalik ka aru saada kas see lõhn sobib sinu isiksuse ning elustiiliga.

Parfüümide noodid

Parfüümidel on oma noodid ehk mille järgi nad kohe peale pealekandmist lõhnavad, kõige populaarsemad nendest on:

Puit – maalähedane & müstiline nt: sandlipuu, kask, seeder. Tõeline lõhn haldjatele ning seiklevatele inimestele kes on nii elegantsed kui ka tugevad.

Värske – puhtus & jõud. Noortepärased ning vabad lõhnad, mis meenutavad värskust pärast vihma, esimest päikesekiirt, mis puudutab hommikust kastelist maad.

Lilled – naiselik & romantiline nt: Jasmiin, roos. Pehme ning suve meenutav lõhn, mis toob esile kõik parimad soojad ning päikeselised mälestused.

Teades enda lemmikuid noote, on ka e-poes lihtsam ringi vaadata ning te jõuate enda parfüümini kiiremini ning lihtsamalt.

Parfüümide nimed ning värvid

Igal parfüümil on olemas lõhn, mis suunad meid tema iseloomu poole. Kui juba parfüümi nimeks on Boss Bottled Night, siis me saame teada, et see parfüüm on tugev kuid samas müstiline ning soe. Samas kui Versace Man Eau Fraîche ütleb kohe ära, et tegmist on kergema ning värskema lõhnaga.

Ka pudelite värvid võivad anda ideed, milline parfüüm on. Kuna igal värvil on enda iseloom, siis kasutatakse seda ära ka lõhnamaailmas, ikka selleks et meil oleks lihtsam aru saada, mis iseloomuga lõhnaga on tegemist.

Näiteks Helesinised pudelid seostuvad kohe värskuse ning merega. Kujutage ette tuulise sooja mere ees seismist, värskena, puhtana, rahulikuna kuid samas tugevana ning elujõulisena. Samas Tom Fordi Neroli Portofinos võib leida ka veidi särtsakust ning vürtse.

Mustad toonid näitavad aga intensiivsust ning sügavust. Mustad parfüümid meenutavad meile pimedaid linnatänavaid, müstilisi maju ning kaugelt kostuvat muusikat.

Punased lõhnad on aga energeetilised ning kirglikud. Punased lõhnad liiguvad päevast päeva energiliselt ringi vaadates otsa kõigele, mis nende teele satud. Elujõud ning natukene vürtsi nagu ingver ning must pipar.

Kokkuvõttes on internetist parfüümi ostmine sarnane riiete ostmisele. Enne lõpliku otsuse tegemist on vaja teha natukene eeltööd kuid jälgides märke ning teiste antud tagasisidet on võimalik ka internetist osta oma järgmine parfüüm.

Share this post